סטייל ייחודי וחד פעמי במחירים עממיים: 5 חנויות היד השנייה הטובות בתל אביב

חנויות היד השנייה הטובות בתל אביב

בעולם הפוסט-מודרני בו אנו חיים, המון דברים מאבדים את צורתם המסורתית ומקבלים צורה חדשה. אחד מהדברים הללו הוא האופנה. אם בעבר אופנה היתה דבר ברור ויחסית אחיד, כיום, הנזילות שמאפיינת את רוח התקופה הפכה גם את האופנה או את הדבר החמקמק המכונה צו האופנה, לדבר נזיל במיוחד. בצעידה קלה ברחובות תל אביב ניתן יהיה להבחין באישה לבושה בבגדים האופיניים לאופנת שנות ה-90, ובמדרכה ממול לגבר שלבוש כמו כוכב רוק משנות ה-70 וכו'. באופנה של ימינו הדבר העיקרי שקובע הוא הטעם האישי והיכולת לבטא את אישיותך הייחודית דרך הלבוש.

אופנה יד שניה: מוסרי יותר, חסכני יותר, מיוד יותר

לצד הרצון לביטוי עצמי ייחודי בעידן הסופר אינדיבידואליסטי בו אנו חיים, בשנים האחרונות ישנו דגש על קיימות ועל מבט ביקורתי על הגלובליזציה ונזקיה. ידוע כי תעשיית האופנה, הנחשבת לתעשייה המזהמת ביותר אחרי תעשיית הדלקים יוצרת נזק מיידי ומצטבר בלתי נתפס. במובן הזה, בחירה באופנה מיד שנייה היא הפתרון המושלם למי שמעוניין לבטא את אופיו באופן ייחודי וגם לתרום לעולם טוב יותר, נקי יותר ומוסרי יותר.

ברוכים הבאים לתל אביב, ממלכת אופנת היד השנייה

חושבים על יד שניה ומדמיינים מחסן של ויצ"ו עם בגדים בלויים? חשבהו שוב. בתל אביב ישנן אינספור חנויות יד שניה מעולות וייחודיות שמציעות המון סגנונות של בגדים באיכות מעולה ובמחירים מעולים.

אדרת – החנות הוותיקה ביותר, הממוקמת ברחוב בוגרשוב, מציעה בכל יום אוספים חדשים של בגדים ייחודיים ומפתיעים ומתחזקת חשבון אינסטגרם מושקע בו גם ניתן לרכוש בגדים און ליין.

ארגמן – באחות הקטנה והמפונקת של אדרת, הנמצאת ממש בשכנות לה, ניתן למצוא מותגי עלית יד שנייה במחירים מדהימים. ממש מדהימים.

ביי קילו – חנות מגניבה ברחוב הרצל בואכה פלורנטין. כשמה כן היא, התשלום על הבגדים הוא ע"פ משקל. תמצאו שם אוסף מרשים של ג'ינסים של ליוויס ועוד המון הפתעות יפות ומיוחדות.

צ'לסי – בסניף התל אביב שנמצא ברחוב מקווה ישראל תמצאו שתי קומות עמוסות בבגדים מיוחדים שנבחרו בקפידה, במותגי על יוקרתיים וזולים ושלל אקססוריז יפים וחד פעמיים.

פלאשבק – החנות שממוקמת ברחוב קינג ג'ורג' מציעה בגדי וינטג' יפיפיים. כל פריט בה הוא נדיר והחוויה היא שלא נדרש כמעט חיטוט כדי למצוא אוצרות. עם זאת, החיסרון היחיד הוא שהיא חנות לא זולה בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן