השתלת שיער לגברים – מה חייבים לדעת לפני

המראה של קרחת בוהקת ומצוחצחת אינו מראה נדיר ברחובות ישראל וגברים שסובלים מאובדן שיער בגיל צעיר ומבוגר כאחד מחליטים לגלח את השיערות הנותרות ולהפוך לקרחים בגיל צעיר יחסית. בשנים האחרונות יותר ויותר גברים מחליטים להניח את סכין הגילוח בצד ולבחור בטיפולי השתלת שיער לגברים שנמצאו יעילים ובטוחים עבור גברים שרוצים לעצור את הנשירה הטבעית של השיער וליצור מראה מלא ובריא.

איך זה עובד?

תהליך השתלת שיער לגברים מתחיל קודם כל במפגש עם רופא עור שמאבחן את מצב הקרקפת ובודק את הסיבות לאובדן השיער. הסיבה לכך היא שטיפולי השתלת שיער לגברים יעילים עבור מרבית הגברים אבל ישנם כאלו שסובלים מאובדן שיער חריף במיוחד, כזה שאינו מאפשר השתלת שיער. בהקשר זה חשוב לציין שגברים רבים מסתייעים בטיפולי השתלת שיער לגברים גם במקרים של אובדן שיער באיזור הגבות או הריסים בגלל כוויות קשות וגם במקרה זה עוברים קודם כל אבחון של רופא.

לאחר ביצוע בדיקת ההתאמה ובדיקות דרושות אחרות, מתבצע טיפול השתלת שיער לגברים באמצעות העברה של רצועות שיער מאיזור בו ישנה צפיפות שיער מלאה והשתלת השיער הזה באיזורים בהם ישנו אובדן שיער. העברת השיער יוצרת מראה אחיד של הקרקפת.

למה אנחנו מאבדים שיער?

הסיבות לכך שטיפול השתלת שיער לגברים הפך לנפוץ כל כך טמונה בעובדה שיותר ויותר גברים מאבדים היום שיער כבר בגיל צעיר יחסית, בגלל בעיות הורמונליות, מחסור בויטמינים מקבוצת B או ברזל, מצבי לחץ בעבודה ובחיים בכלל שגורמים לתופעות פיזיות, ביניהן אובדן שיער ועוד. הסיבות השונות האלו מצריכות בדיקת רופא לפני ביצוע השתלת שיער לגברים כדי לוודא שאין תופעה בריאותית לא שגרתית שדורשת טיפול שאינו קוסמטי.

השתלת שיער לגברים – הפתרון גם לצעירים

לא רק גברים שהגיעו לגיל העמידה רוצים לשדרג את מראה השיער באמצעות השתלה. היום ניתן לבצע השתלת שיער לגברים צעירים בגילאי העשרים שהתחילו לאבד שיער ורוצים להמשיך ולשמור על המראה המלא.  בין אם אתה בן 25 או בן 45, תוכל היום להחזיר את מראה השיער המלא בתהליך פשוט למדי ללא תופעות לוואי.

דילוג לתוכן