כיצד נשות עסקים מנהלות קריירה ומצליחה ומשפחה

הנשים של המאה העשרים ואחת הן נשים חזקות ובעלות קריירה שמוצאות את עצמן פעמים רבות נקרעות בין ניהול הקריירה שלהן לבין הקמת משפחה. הרצון העז להגשים את יעודן המקצועי בתחום הקריירה ולהקים משפחה גורם ללא מעט נשים לשלב בין השניים ולא לוותר על תחום אחד בחייהן. לכן על מנת לעמוד באתגר זה עליהן לדעת לשלב בין השניים ולעיתים לא להקשיב למה שיש לחברה להגיד.

כיצד ניתן לשלב בין קריירה ומשפחה?

על מנת לשלב בין קריירה למשפחה, חשוב לנהל שגרת חיים מלאה והרבה עזרה מצד בן הזוג על מנת שניתן יהיה לבצע את שניהם ביחד. הכוחות הנפשיים אל מול הלחצים השונים הוא חלק בלתי נפרד מעולם הקריירה התובעני של הנשים. אך על מנת לעמוד בו ולבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר יש צורך בעזרה מצד בן הזוג שיכיל ויתמוך על מנת שניתן יהיה לבצע זאת בצורה המושלמת ביותר. שילוב זה לא רק בריא לילדים שמקבלים אימא מרוצה ושמחה, אלא גם טוב לבעל שרואה את אשתו שמחה ולא לממורמרת ועם ים אנרגיות ורצון עז להתקדם. הקריירה מעבר לעוד עבודה מביאה סיפוק רב וגורמת לאותה אישה להרגיש טוב עם עצמה שלא וויתרה עליה בגלל הקמת משפחה.

טיפים לשילוב קריירה ומשפחה

על מנת לשלב בצורה הטובה והיעילה ביותר בין קריירה מוצלחת והקמת משפחה מבלי לוותר על אחד מהם, רצוי לשים לב לטיפים הבאים:

לפעמים חלומות מתגשמים– סיפוק עצמי ותחושת ערך בעשייה היום יומית שלך היא אחד הדברים החשובים ביותר שאסור לך לוותר עליהם. הודות להגשמה העצמית שלך ותחושת הערך שאת מרגישה את לא שמה לב שאת מקרינה אותם באופן טבעי בתוך ביתך.

איזון בין עבודה לזמן עם המשפחה– איזון נכון בין העבודה לבין זמן איכות עם המשפחה בהתאם להגדרות שהגדרת לך עשויה לעזור לך עד מאוד בתור אישה קרייריסטית ובעלת משפחה. יציאה מוקדם כמה פעמים בשבוע עם מנת להיות עם הילדים ולבצע איתם פעילות מהנה היא אחד הדברים החשובים שיעזרו לך לשמור על שפיות ואיזון בין הקריירה לבין העבודה, כך שלא תרגישי שאת מזניחה את המשפחה על חשבון העבודה.

חסכון וניהול זמן- חסכון וניהול זמן נכון שכוללת פעילות שגוזלת זמן רב עשויה להקל עליך ולהעניק לך זמן איכות עם הילדים והבעל.

תיאום ציפיות- תיאום ציפיות בינך לבין בן הזוג לגבי אחריות הילדים תעזור מאוד לחלק את הנטל שווה בשווה, כך שכל הנטל לא יהיה רק עליך.

שגרה קבועה- יש לבנות שגרה קבועה בה את עוצרת לכמה דקות את עבודה ומפנה זמן ותשומת לב לילדים.

הצבת גבולות- הצבת גבולות תעזור לך בעבודה וגם בבית. אם צריך להגיד לא אל תהססי להגיד זאת וללא ייסורי מצפון.

דילוג לתוכן