החלקה ללא מחליק – עד כמה כדאי להחליק את השיער עם החלקה מינרלית ללא פורמלין

החלקה ללא מחליק

אם את מחליקה את שיערך בהחלקה עם מחליק שיער, אנחנו כאן כדי לבשר לכם שיש חידושים בתחום. התחום של החלקות לשיער הוא גדוש בחומרים שונים, וכעת זה הזמן להכיר את המושג החדש "החלקה מינרלית לשיער לצמיתות". האם באמת ההחלקה היא לצמיתות? האם היא כוללת פורמלין? הנה התשובות.

אם את מעוניינת להחליק את השיער, כנראה שכבר נתקלת לא פעם באותם מחליקי שיער (מכשירים חשמליים). יחד עם מחליקי השיער האלו, שגם ככה יכולים להסב נזק לשיער, יש גם חומרי החלקה לשיער עם פורמלין. בשורה התחתונה, אם את יכולה להחליק את השיער באמצעות חומרי החלקה מינרלית, בדרך כלל יהיה עדיף.

מה קורה כשחומר הפורמלין בא במגע עם שיער הראש

לא לשכוח, חומר הפורמלין עשוי לגרום לנשירת ואיבוד שיער, לשבירה של השיער, אפילו להתפוררותו. לאחר שתקראי את ההמלצות שהכנו עבורך, רוב הסיכויים שתרצי להחליק את שיערך באמצעות חומרי החלקה מינרלית.

והאמת, שלא רק בגלל שחומרים אלו לא כוללים פורמלין. למעשה, בימינו יש לך חומרים כמו חומרי ההחלקה של ביאורגניק (BORGANIC) שהיא הראשונה בארץ אשר ייצרה חומר החלקה ללא מחליק בהרכב מינרלי. החומרים האלו, מלבד זאת שהם לא כוללים פורמלין, הם גם לא מצריכים שימוש במכשיר חשמלי של מחליק שיער.

האם כדאי להשתמש במחליקי שיער חשמליים? כנראה שפחות

אם אי פעם החליקו את שיערך בעזרת מחליק שיער חשמלי, את בטח מודעת למעלות החום הגבוהות שמכשירים אלו מגיעים אליהן. וכשמדברים על מעלות חום כה גבוהות, כמובן שגם חשוב לדבר על הנזקים האופציונאליים בשיער.

המעלות הגבוהות יכולות לגרום ממש להיתוך השיער ולשבירתו המוחלטת. עכשיו, אם להוסיף על מעלות החום הגבוהות האלו חומרים עם פורמלין, הרי שקיבלנו נוסחה "מנצחת" לאיבוד שיער ולנזקים בו. אם אתם מעוניינת להחליק את השיער ללא כאבי ראש מיותרים ודאגות, אנו מזמינים אותך להכיר את חברת BORGANIC – ביאורגניק – החלקת שיער מינרלית ללא פורמלין.

מה תצריך ממני החלקה מינרלית ללא פורמלין? החלקה ללא מחליק? שימוש בפן בלבד?

החלקה מינרלית לשיער לא תצריך ממך שימוש במחליק שיער, אלא רק בפן בכדי לייבש את החומר עצמו. זאת ועוד, לאחר שסקרנו את חברת ביאורגניק, גילינו גם שחומרי ההחלקה של החברה מסוגלים להחליק שיער ללא שינוי פיגמנט.

בין אם את בלונדינית או כהה בגוון ובפיגמנט, את יכולה להשתמש בחומרי ביאורגניק בלי לחשוש שמא הפיגמנט בשערך ישתנה. אם את בלונדינית, הפיגמנט שלך יישאר בהיר. אם את כהה בגוונך, תוכלי להחליק החלקה מינרלית ללא שינוי בפיגמנט ובגוון.

שיקום השיער בעזרת חומרי החלקה לשיער – אפשרי?

דבר נוסף שכדאי לך לקחת בחשבון, זה הנושא של שיקום השיער שלך. אולי את תופתעי לגלות, אבל ישנם חומרי החלקה מינרליים שמסוגלים אפילו לשקם את שיערך במידה מסוימת. החומרים האלו כוללים כל מיני חלבונים מזינים במיוחד שהשיער צורך וצריך.

ואם כבר בהחלקות שיער עסקינן, חשוב להבהיר משהו לגבי החלקה לצמיתות לשיער. בין אם תבצעי החלקה מינרלית לשיער או החלקה באמצעות מחליק, חשוב לבדוק באם ההחלקה לצמיתות או לא. גם אם ההחלקה נחשבת החלקה לשיער לצמיתות, תמיד תצטרכי להגיע ולחדש את ההחלקה. זאת, משום שהשיער צומח וגדל כל הזמן, מה שיצריך שוב החלקה. וטיפ מאיתנו, יהיה כדאי לבחור בהחלקה מינרלית לשיער. ואם את צריכה ייעוץ נוסף, אנחנו נמליץ לך לפנות אל המשווקים השונים של חברת ביאורגניק – BORGANIC – החלקה מינרלית לשיער בלי פורמלין ובלי מחליק חשמלי.

דילוג לתוכן