פרמטרים מהותיים לרכישת מזרן אורטופדי מתאים

בעת בה אנו חיים, למזרון יש השפעה מאוד גדולה על חיינו, על היום שלנו, וכמובן על ההתנהלות שלנו בחיינו הפרטיים, יחד עם זאת גם מצב הרוח שלנו מושפע מאיכות השינה, ולכן אנו צריכים לא להמעיט בערכו של המזרן האורטופדי שלנו. המזרן הוא זה שמסייע לנו בהתפתחות של ילדינו, הוא מעניק לנו את המנוחה אשר לה אנו זקוקים כמבוגרים.

הדרך והצורה בה אנו ישנים על המזרון שומרת אותנו ערניים לאורך היום, ממלאת את גופנו באנרגיות והכוח הדרושים להתמודדות עם השגרה הקשה והשוחקת, וכמובן מסייעת לנו לשמור על הגוף והנפש מפני המחלות השונות והמגוונות הקיימות בסדר היום שלנו, וכך בעצם נותנת לנו איכות חיים טובה אף יותר ממזרון רגיל.

כיום ניתן לומר כי איכות השינה עצמה מושפעת מאוד מאיכות המזרון עליו אנו ישנים. כאשר אנו ישנים על המזרון הנכון לגוף שלנו, הוא צריך לעמוד בצורך שלנו להקל על כאבי הגב, וכן שנת הלילה שלנו תהיה איכותית, רצופה, ובריאה יותר.

באילו מזרנים מומלץ להשתמש?

הדעה הרווחת כיום היא, שכאשר אנו בוחרים מזרון אורטופדי הוא אינו חייב להיות קשיח כיוון שגם מזרונים אורטופדים רכים יכולים להיות בריאים לנו, המזרון האורטופדי מומלץ יהיה קשה אך גם מזרונים אורטופדיים רכים יכולים להיות לנו בריאים.

על מנת שנוכל להנות ממזרון אורטופדי טוב נהיה חייבים להתאים אותו לגופנו, כמובן על מנת שנוכל להנות משינה טובה, יחד עם זאת גם סביבת השינה שלנו צריכה להיות מותאמת באופן הכי נוח לנו. בין אם אנו סובלים מבעיות גב, או צוואר ובין אם אין לנו בכלל בעיות עם הגב, המזרונים הכי מומלצים כיום יהיו כמובן מזרונים אורטופדיים.

המזרונים האורטופדיים ימנעו את הבעיות העתידיות. לכן מזרון אורטופדי יכול מאוד להקל לאלו אשר סובלים מבעיות גב, ויכול גם הוא להיחשב כנוח במיוחד, יתרון נוסף במזרונים אלו הוא אורך חייהם כיוון שהם עשויים מחומרים איכותיים יותר.

הסוגים הקיימים כיום בשוק

בעידן המודרני שלנו קיימים המון סוגים שונים של מזרונים אורטופדיים, המיוצרים בעזרת המון טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות:

  1. הסוג הוותיק כיום בשוק הוא – מזרון הקפיצים המוכר לכולנו, בעל קפיצי טיטניום. למזרון קפיצים יש כח התנגדות גבוה אשר מסוגל לשאת את כל משקל גופנו, ולתת לנו את הרכות והנוחות לה אנו זקוקים.
  2. מזרוני ספוג רך, ללא קפיצים – אשר גם הם מאוד פופולריים, כיום הם משלבים טכנולוגיה אשר מורכבת מכמה שכבות ספוג צפופות, וכך מעניקה לנו רכות בשנתנו. סוגים שונים משלבים בתוכם קפיצים, וספוגים עם שכבות חומר הנקראות ויסקו. חומר זה פותח במעבדות נאס"א והוא מגיב בעיקר לחום גופנו במהלך השינה, מה שגורם לו להתגמש לצורת גופנו, ולאחר מכן הוא חוזר לצורתו המקורית.

קרדיט: FREEPIK

דילוג לתוכן