מאווררים תעשייתיים: סקירה ומטרות השימוש בהם

מאווררים תעשייתיים הם מכשירי זרימת אוויר יעילים וכבדים במיוחד, שבנויים מחומרים ורכיבים עמידים היטב לסביבות קשות, ופועלים זמן רב יותר על מנת לספק זרימת אוויר ולחץ קבועים. כוחם של מאווררים תעשייתיים נובע מהחומרים שמשמשים לייצורם, שכוללים מסבים כדורים או גלילים, ריתוכים רציפים וציפוי עשוי אלומיניום יצוק ונירוסטה.

מאוררים תעשייתיים משמשים למגוון רחב של שימושים, כולל קירור מבנים מסחריים גדולים ואפשרויות קירור למפעלים ומחסנים. ללא קשר לגודל שטח העבודה, זרימת האוויר קריטית לבריאות העובדים, ליעילות עבודתם, ולרווחת המבקרים במקום.

מאוורר להב רדיאלי

למאווררי להב רדיאלי יש שישה עד 12 להבים שטוחים שמשתרעים באופן רדיאלי ממרכז המאוורר. הלהבים צרים, כבדים ועמוקים, מה שמאפשר הימנעות מהצטברות אבק או חומר דביק על הלהבים. מכיוון שמאוורר להב רדיאלי אינו צובר אבק או לכלוך, הוא אידיאלי ליישומי העמסת אבק בלחץ גבוה.

רכיבי מאווררים תעשייתיים מסוג להב רדיאלי כוללים גלגלים או עיצובי לוחיות פלדה, והם מייצרים זרימת אוויר בינונית. מאווררים עם רפדים מספקים יעילות סטטית ללא הצטברות חומרים עקב תנועה מהירה של חלקיקים ואבק. יש להם עיצוב מחספס, מה שהופך אותם למתאימים לזרימת אוויר בנפח גבוה בלחץ בינוני עד גבוה. הם משמשים בדרך כלל עם אספני אבק ומקרצפים.

מאוורר גלגל הנעה

מאווררי גלגל הנעה הם מאווררים תעשייתיים רב תכליתיים שמשמשים ליישומים בטמפרטורה גבוהה וטיפול בחומרים.

יש להם להבים רדיאליים כבדים ועמוקים והם מסוגלים לספק פתרונות לצרכים של יישומי לחץ גבוה ביעילות מספקת. הלהבים מרווחים במידה שווה ומתארכים בניצב לסיבוב הגלגל.

מאווררים תעשייתיים ציריים בטמפרטורה גבוהה

מאווררים תעשייתיים ציריים בטמפרטורה גבוהה מיועדים לחללים בהם הטמפרטורה גבוהה במיוחד. הם מתוכננים ליישומים שפועלים בטמפרטורות גבוהות באופן משמעותי, ויש להם מנוע אינדוקציה של קבלים חיצוניים מוגנים תרמית.

ההגדרה של מאוורר בטמפרטורה גבוהה מחייבת אותו לפעול בטמפרטורות הגבוהות בשלושים אחוזים מהמאוורר הסטנדרטי. הם משמשים להפיץ אוויר בחללים סגורים בהם פועלים תנורים ומכונות.

מאוורר קירור

מאווררי קירור תעשייתיים מיוצרים מחומרים כבדים ועמידים, שמיועדים לקירור אנשים וציוד בחללים תעשייתיים. הסיבה העיקרית לשימוש במאווררי קירור היא הפחתת המתח הפוטנציאלי על העובדים שנחשפים לתנאי טמפרטורה גבוהה.

מאווררים תעשייתיים אלו מפיצים כמויות גדולות של אוויר לקירור נקודתי או כללי בפרויקטים של בנייה, מחסנים ומפעלים. מאווררי קירור תעשייתיים פועלים על פי העיקרון של נפח אוויר גבוה ומהירות נמוכה על מנת לספק כמות רציפה של אוויר קריר.

שימושים במאווררים תעשייתיים

כל תעשייה דורשת מערכת זרימת אוויר מסוג כלשהו כדי להקפיד על בריאות ורווחת העובדים. העיצובים והסוגים של מאווררים תעשייתיים מספקים את האפשרות לבחור מאוורר שמתאים באופן מושלם לתנאים בהם נדרשת זרימת אוויר לנוחות ובטיחות.

מאווררים תעשייתיים נעים ודוחפים אוויר בחללים סגורים, מחליפים אוויר מעופש, מזוהם ועומד באוויר צח ונוח. גודל המאוורר התעשייתי תלוי בסביבה שבה הוא ישמש ובסיווג בקרת האוויר שלו.

תמונה freepik

דילוג לתוכן