קונים רכב משפחתי? קבלו כמה טיפים

יש היצע רחב ומגוון של רכבים משפחתיים המיובאים לישראל על ידי החברות המובילות. הקטגוריה של רכבים משפחתיים היא המבוקשת ביותר כבר שנים רבות, בין היתר בשל העובדה שמשתמשים גם צעירים, בני זוג בתחילת דרכם ועוד. רכבים משפחתיים מתאפיינים ביחס הולם בין מידות וביצועים, בצריכת דלק מינימאלית וגם בהוצאות תחזוקה לא גבוהות. מצד שני, בחירה לא נכונה ברכב משפחתי עלולה להסב עוגמת נפש רבה.

כדאי להכיר כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המשפחתית המתאימה לכם. בשלב הראשון רצוי להבין מה מגדיר רכב אמין. כל עוד השאיפה היא לרכוש רכב משפחתי בטוח, יעיל וחסכוני, אמינות חייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות. רכב אמין מציע מספר מינימאלי של תקלות וגם כאשר יש תקלות, הן לא משמעותיות. ברכב כזה השגרה של המשפחה לא צפויה להיפגע עקב ביקורים חוזרים ונשנים במוסך. בשלב השני ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולברר אילו יצרניות רכב נחשבות אמינות. רכישה של רכב מיצרנית הנחשבת אמינה מבטיחה שמירת ערך ותוצאה אופטימאלית במשוואת עלות מול תועלת.

גודל, סגנון והעדפות אישיות

טיפ נוסף לקראת קניית רכב משפחתי הוא לבדוק את המאפיינים והמידות. הרכב המשפחתי חייב להתאים לגודל המשפחה, למספר הנפשות ולאופי השימוש הצפוי. יש הבדל משמעותי בין רכב המיועד עבור משפחה עם ילד אחד או שניים, לבין רכב למשפחה עם שלושה ילדים ומעלה. במידה ומדובר על משפחה עם תינוק, רצוי להביא בחשבון את המקום שתופס הכסא המיוחד על גבי המושב האחורי.

משפחות יודעות שאין להקל ראש בחשיבות של סגנון העיצוב של הרכב. כדאי לבחור רכב שמתאים למשפחה, להיכנס כדי לראות האם הוא מרווח מספיק ולוודא כי הוא מתאים להעדפות האישיות. יש רכבים משפחתיים המציעים התנהגות כביש מצוינת בתוך העיר, לעומת אחרים המאפשרים גם טיולי שטח ונסיעה על דרכי עפר, בוץ וכדומה. אם אתם משפחה שאוהבת לטייל, בררו על דגמים משפחתיים מהסוג של דודג' גרני ואחרים. בדגמים אלו תופתעו לגלות איזון אידיאלי בין עיצוב פנימי מזמין, עיצוב חיצוני מרשים, ביצועים ללא פשרות וגם רמה גבוהה מאוד של בטיחות.

קביעת התקציב עבור הרכב

מבחינת רוב המשפחות, רכישה של רכב היא הוצאה מקובלת הנחשבת חלק בלתי נפרד מעוגת התקציב החודשית. קשה מאוד להסתדר ללא רכב משפחתי ולכן רצוי להחליט מראש על ההשקעה הרצויה. הטיפ הוא לבדוק אפשרויות מימון אטרקטיביות. היום ניתן לחתום על עסקאות טרייד אין, ליסינג פרטי או רכישה בתשלומים. קבעו את התקציב עבור רכישת הרכב והביאו בחשבון את האופן בו תוכלו להחזיר את ההתחייבות לאורך זמן.

לסיכום, משפחות יכולות לחסוך לעצמן הרבה כאב ראש במידה והן משקיעות בהשוואה בין רכבים. נצלו את הטיפים ותיהנו מנסיעה מוצלחת ובטוחה.

דילוג לתוכן