פתרונות מסחר חכמים – Mirror Trader

השקעה בבורסה היא מזמן אינה רק נחלתם של מעטים. כיום יותר ויותר מבינים את החשיבות של השקעה בבורסה ואת האפשרויות הרבות שהבורסה פותחת. על מנת לאפשר מסחר קל ונוח, פותחו כלי מסחר מתקדמים המאפשרים להשקיע, למכור ולקנות גם בלי השגחה קבועה על הנעשה בשוק ההון.

באמצעות כלי המסחר המתקדמים ניתן להגיע להישגים משמעותיים מבלי לבזבז זמן, טרחה ואנרגיה. האפליקציות השונות המסופקות על ידי חברת סמארט קפיטל מעניקות לכל משקיע את האפשרות ליהנות מרווחים משמעותיים בשעות היום והלילה באופן אוטומטי. ה- Mirror Trader הינה בין היישומים המשוכללים המציעים למשקיעים ליהנות מאפשרויות השקעה רבות ומבלי להיות מוגבלים להשגחה מתמדת על הנעשה בשוק.

להשקיע בלי להשקיע

ה- Mirror Trader מאפשר למשקיעים נטולי ניסיון או ידע ליהנות מרווחים משמעותיים על אף חוסר ההיכרות עם שוק המט"ח. סוחרים רבים הנמצאים בתחילת דרכם מגלים למעשה כי המסחר במט"ח עלול להיות מורכב ביותר כאשר לא מכירים את חוקי המשחק. לפיכך, מסחר אוטומטי המתקיים על ידי ה- Mirror Trader הינו הפתרון האולטימטיבי עבור משקיעים בתחילת דרכם וכאלה שאינם מוצאים את הזמן המתאים למסחר במט"ח.

היתרונות של ה- Mirror Trader הינם רבים. זוהי למעשה מערכת מסחר מפותחת המחקה את  הפעולות המצליחות ביותר בשוק המט"ח ובכך מאפשרת לבעלי המערכת ליהנות מהרווחים של האסטרטגיה המצליחה. פעולות אלו מבוצעות ללא השגחה מיוחדת של המשקיע כך שהן אינן מצריכות בזבוז זמן או אנרגיה.

מערכת מסחר עצמאית

המערכת למעשה מבצעת את העסקאות הדרושות בעצמה וכוללת יישום המאפשר לזהות את הצורך בפתיחת עסקאות ובסגירתן. יכולות המערכת כוללות הצגה של צמדי המטבעות המצליחים ביותר וחיקוי של העסקאות המבוצעות בהם. זאת, תוך פתיחה של פוזיציות נוספות באותו הזמן. המערכת מעתיקה את הביצועים הטובים ביותר בשוק ומבטיחה ביצוע של העסקאות המוצלחות ביותר.

הודות למערכת ניתן לקיים פעולות עסקיות שונות גם בשעות בהן המשקיע אינו מחובר ישירות למערכת המסחר אלא עסוק בפעולות אחרות. הודות ליתרונות הייחודיים של המערכת, ביכולתה לחקות את הפעולות המצליחות ביותר ובעצם כך לבנות עבור המשקיע את האסטרטגיה המסחרית המתאימה לו ביותר לטווח הארוך.

דילוג לתוכן