כל היתרונות של כרטיסים לארוחות בתל אביב

בשנים האחרונות ניתן לראות עובדים רבים שמחזיקים בכרטיסים לארוחות ומציגים אותו כל אימת שהם נכנסים למסעדה או בית קפה. תופעה נוספת היה העברת כרטיסים בקניות במרכולים מסוימים. מאמר זה יעזור להבין מהם כרטיסים לארוחות ומדוע כל כך הרבה חברות מחלקות אותם לעובדיהם.

שירותי חברות חיצוניות

אם בעבר, רוב החברות דאגו לכל הקשר אל כלכלת עובדי החברה בעצמן, המצב השתנה היום. הסיבה לשינוי זה הייתה ברובה המסקנה שהשכרת שירותיה של חברה חיצונית שתדאג לכל תחום ההסעדה והכלכלה של החברה, תאפשר לחברה להתייעל ובטווח הארוך אף לחסוך בצורה ניכרת.

אם בעבר, נדרש היה לגייס עובדים שהתעסקו בתחום זה ולשלם לכל אחד מהם משכורת ותנאים ואילו אלו היו צריכים לדאוג לכל הזמנות הרכש של האספקה, מכרזים מדי שנה או שנתיים לחברת קייטרינג, הסכמים עם מרכולים וחברות הסעדה נוספות שסיפקו סוגים שונים של מצרכי בסיס בצורה קבוע למטבחי החברה ומאכלים לישיבות ודיונים חשובים, כיום רוב החברות שוכרות את שירותיהן של חברות חיצוניות שמנהלות את כל העניינים.

כרטיסים לארוחות – שירותים חיוניים

  • הסעדה של העובדים – החברה תספקת לחברה ששוכרת את שירותיה כרטיסים לארוחות במסעדות שונות שחתמו על הסכם עם החברה החיצונית. סכום הכלכלה עבור כל עובד יוגדר מראש וזאת בהתאם לאחוזי המשרה שלו או התנאים בחוזה עליו חתם עם החברה.
  • ארוחות עסקיות – החברה החיצונית תדאג לתקציב שנתי לארוחות עסקיות במסעדות. כאן כל חברי ההנהלה או עובדים שעוברים הכשרה או סדנה מסוימת יוכלו להגיע אל המסעדה שתחת ההסכם וליהנות מארוחות עסקית.
  • שירות כיבוד לאירועים – החברה החיצונית תספק לעובדים האחראים על הכלכלה בכל מחלקה של החברה כרטיסי כיבוד לאירועים של המחלקה שלה. בכרטיס יוגדר תקציב חודשי או שנתי והעובדים יוכלו לעשות קניות (תה, קפה, סוכר, עוגיות, משקאות קלים ועוד) בכל מרכול שחתם הסכם שיתוף פעולה עם החברה.

לסיכום, היתרונות של כרטיסים לארוחות רבים. אם מדובר על ארוחות עסקיות מלאות במחירים מסובסדים עבור עובדי החברה ואם מדובר על התייעלות וסדר של החברה בתחום. מידע נוסף באתר של חברת סודקסו ישראל.

דילוג לתוכן