טעויות נפוצות בבחירת מכונת כביסה

בחירת מכונת כביסה היא תהליך שחייבים להקדיש לו הרבה תשומת לב ומחשבה. אנחנו לא קונים מכונות כביסה בכל שנה ואנחנו מקווים שמכונת הכביסה שאנחנו בוחרים תתאים לנו במשך שנים רבות ותשרת אותנו בלי תקלות רבות. אנשים רבים מוצאים את עצמם רוכשים מכונות כביסה יוקרתיות כאלו ואחרות ולאחר מכן מגלים שהמכונה לא מתאימה לצרכים הספציפיים של בני הבית. אז מאילו טעויות אנחנו צריכים להישמר כשאנחנו בוחרים מכונת כביסה חדשה? אספנו עבורכם כמה טיפים מהמקצועניים.

טעות ראשונה: מכונה לא מתאימה בגודל

לכל מכונת כביסה יש קיבולת שונה, בהתאם לדגם ובהתאם לשימוש בה. אנשים רבים בוחרים מכונות כביסה בעלות קיבולת קטנה מתוך מחשבה שהם לא צריכים הרבה מאד כביסה ומגלים שהם מפעילים את המכונה יותר מדי פעמים. בחרו במכונה בעלת קיבולת שמתאימה לא רק למצב המשפחתי שלכם היום אלא גם למצב המשפחתי בעוד שנה ושנתיים. אם אתם מרחיבים את המשפחה, קחו בחשבון שתצטרכו לכבס הרבה יותר פריטים ולכן מכונה בעלת קיבולת גדולה תהיה בחירה טובה יותר.

טעות שנייה: מכונה בעלת מבנה לא מתאים

רבים מאיתנו ילכו קודם כל לפי המלצה ורק אחר כך לפי התאמה אישית. מכונות כביסה שונות מתאימות לבתים שונים. אל תבחרו מכונת כביסה גדולה אם שטח הדירה שלכם קטן מאד. החליטו מראש איפה תשימו את מכונת הכביסה ורק לאחר מכן בדקו איזה סוגים ודגמים של מכונות כביסה מתאימות למיקום בבית.

טעות שלישית: פתח קדמי או פתח עליון

לעיתים קרובות המקום בו אנחנו עומדים להציב את מכונת הכביסה הוא חשוב לא רק בגלל גודל המכונה אלא גם בגלל הפתח שלה. בחרו במכונת כביסה שהפתח שלה מתאים לסידור בבית ונוח בשבילכם.

דילוג לתוכן