חופשה בסין – חופשה שעונה על כל הציפיות

סין היא אחת המדינות המעניינות ביותר בעולם, בשנים האחרונות ניתן לראות עליה משמעותית בכמות התיירות הנכנסת לסין. סין מציעה מגוון עצום של אתרי תיירות ואטרקציות לכל סוג האנשים המגיעים לטייל בסין.

אזור המזרח בגלובוס מציע מגוון עצום של יעדים שאפשר לנסוע אליהם ולהתחיל ליהנות ולטייל. באזור ניתן למצוא נופים מדהימים, הרים גבוהים, תרבויות ומנהגים מעניינים ועוד. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר במזרח הוא נושא התשלום, המזרח הוא מקום זול יחסית וניתן לעשות טיול במגוון יעדים בעלות יחסית זולה.

למה לטייל דווקא בסין?

כאשר יש כל כך הרבה יעדים שונים בעולם למה דווקא לנסוע לסין? סין היא אחת מהמדינות הגדולות ביותר בעולם, כרגע עומדת במקום ה- 3 בגודלה. סין החלה את דרכה עוד כבר במאה ה- 20 לפני הספירה. במהלך השנים ניתן לראות שינוי משמעותי בסין שהפכה ממדינה סגורה שלא אוהבת תיירות ואנשים זרים למדינה פתוחה המעוניינת בתיירות שתעזור לכלכלה של המדינה. טיול בסין הוא טיול עם יתרונות משמעותיים העושים את סין יעד ייחודי שאין כמותו בעולם. להלן מספר יתרונות שיעזרו לכם להבין מדוע סין היא יעד מיוחד במינו:

  1. אותנטיות בכל מקום– למרות שסין פתחה את שעריה לתיירים הם עדיין מצליחים לשמר על האותנטיות שלהם החל ממנהגים עתיקים, מסורת ארוכת שנים, מאכלים מסורתיים ועוד. סין מצליחה לשמר את המנהגים והמסורת שלהם כפי שהיו בעבר.
  2. אתרים היסטוריים– סין היא מדינה עשירה בהיסטוריה ועם כל ההיסטוריה הזו היא התברכה באתרים היסטוריים מדהימים שחלקם נחשבים או נחשבו לפלא עולם החל מהחומה הסינית, העיר האסורה, העיר המפורסמת בייג'ינג ועוד.
  3. טיולים לכולם– סין היא אחת המדינות שניתן לטייל בה בכל הגילאים וללא שום הבדלים. אנשים המגיעים לטייל בסין מגיעים בכל הסוגים החל מטיולי תרמילאים, טיול זוגי של ירח דבש ועד לטיולים מאורגנים המתאימים למטיילים מבוגרים יותר.
  4. תרבויות שלא היכרנו– אחד הדברים המדהימים בסין היא שניתן ממש להרגיש את תחושת החו"ל, כלומר, ממש מרגישים שנמצאים מחוץ לארץ ישראל. הכל שונה ושום דבר לא נראה כמו משהו שאנו מכירים. סין, בשונה מהרבה יעדים בעולם נותנת את ההרגשה שאנחנו נמצאים במקום רחוק.

דברים שעדיף לקחת בחשבון

אחד הדברים החשובים ביותר בזמן שמטיילים בסין הוא לדעת שרוב הסינים אינם דוברים שפה נוספת והשפה האנגלית אינה מדוברת בה. נושא השפה מכניס קושי שאין בהרבה יעדים אחרים בעולם. כאשר תצטרכו לקבל הכוונה למקום מסוים עדיף להתחיל לדבר עם הידיים ולא לדבר באנגלית שגם ככה הם אינם מבינים.
הטיול עצמו כרוך בהרבה תכנון בעיקר כדי להקל במסלולים ובדרכים, חשוב לזכור כי סי היא מדינה גדולה מאד וכל מקום לוקח מספר שעות של נסיעה לעתים אפילו ימים.

דילוג לתוכן